Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Ζευγάρι με παιδί και από Αθήνα ζητούΝ εργασία στην Τρίπολη για μόνιμη εγκατάσταση στην Πόλη

ΑΝΤΡΑΣ
Έχω προυπηρεσία ως:
1) Αποθηκάριος
2) Οδηγός van (Speedex)
3) Υπάλληλος γραφείου σε αποδελτίωση τύπου
4) Πλύστης σε Car Wash με γνώσεις βιολογικού καθαρισμού αυτοκινήτων.
Έχω τελειώσει ΤΕΕ και έχω πτυχίο Β Κύκλου Πληροφορικής. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε για να σας στείλω το βιογραφικό μου στο τηλέφωνο: 6934663657
Ψάχνω για πλήρη απασχόληση

ΓΥΝΑΙΚΑ
Έχω προυπηρεσία ως:
1) 3 μήνες  το 2004 σε τηλεφωνικό κέντρο πωλήσεις στον Πειραιά τμήμα πιστωτικών καρτών.
2) Πωλήτρια σε super market στον "ξυνός" στο τμήμα μαναβικής
3) Πωλήτρια στα camel factory 6 μήνες.
Έχω πτυχίο ως βοηθός βρεφονηπιαγωγού από ΙΕΚ (Σιβιτανίδειος Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων)
Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για το βιογραφικό μου 
επικοινωνήστε στα τηλέφωνο: 6909023477
Ψάχνω για μερική απασχόληση κυρίως ή πλήρης αν το ωράριο με εξυπηρετεί.

Ευχαριστούμε πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου